وي اضافه کرد: آنچه که مي تواند باعث رونق جذب گردشگر ميشود، داشتن برند معتبر است که اين برند در واقع نشانه اطمينانبخشي است که از سوي کشور مقصد ارائه مي شود.
صديقي اظهار داشت: اصول اساسي و زيربناي رفتار با يک گردشگر، بر مبناي داشتن يک برند معتبر است بنابر اين هرچه اين برند با فرهنگ، تاريخ و تمدن کشور مقصد نزديک باشد در جذب توريسم موفقتر خواهد بود.
اين فعال حوزه گردشگري در ادامه گفت: برند با شناخت ذهني مسافر در ارتباط است و داشتن يک برند معتبر موجب ميشود که باور بيشتري از کشور مقصد در ذهن يک گردشگر به وجود آورد.
وي به تشريح مکانيزمهاي مهم در ايجاد يک برند موفق اشاره و خاطرنشان کرد: يکي از مهمترين مکانيزمهاي دستيابي به يک برند معتبر و موفق در درجه اول، برگزاري جشنواره برند است که خوشبختانه با جديت تمام در حال پيگيري است.
صديقي خاطر نشان کرد: ضمن اين که دعوت از افراد باتجربه در حوزه گردشگري و نظرخواهي از آنان، ارتباط موثر با دانشگاهيان و افراد صاحب علم در اين حوزه و از همه مهمتر، توجه هرچه بيشتر و بهتر به نقش رسانهها سبب ميشود در دستيابي به برندهاي معتبر، بهتر عمل کنيم.
وي در خصوص راهکارهاي دستيابي به برند با الگوي 100درصد ايراني و ضمن مهم دانستن اين موضوع اظهارداشت: جغرافيا در اين خصوص حرف اول و آخر را مي زند و با توجه به اين که ايران داراي يک جغرافياي منحصر به فرد و ممتاز در سطح دنيا است اين قابليت وجود دارد که بتوانيم به يک برند با الگوي 100 درصد ايراني دست يابيم.
/108
انتهای پیام/