مديرعامل هتل اسپيناس خليجفارس با تاکيد بر تاثير عوامل و بسترهاي اجتماعي در توليد يک برند افزود: اگر در يک جامعه براي ايجاد برند اعتقاد وجود داشته باشد، مسير برندسازي هموارتر خواهد بود.
وي همچنين در رابطه با برگزاري جشنواره برند در تهران گفت: اين جشنواره حاصل تلاش کساني است که ميخواهند برند را بشناسند و معرفي کنند، بنابراين ضروري است که تمام عوامل موثر در ايجاد يک برند به جشنواره دعوت شوند.
قديري با اشاره به بهرهبرداري از توليدات کارخانجات مختلف در يک هتل افزود: براي راهاندازي يک هتل نياز به محصولات و توليداتي مختلف از جمله صابون، شامپو، مسواک، حوله، موکت، پرده و ... است که عدم رعايت استاندارد در توليد هرکدام از آنها در بررسي عملکرد هتل تاثير ميگذارد.
وي خاطر نشان کرد: ايجاد برند به يک مجموعه عوامل نياز دارد که 90درصد آن ممکن است به بيرون از يک سازمان مربوط باشد.
120
انتهای پیام/