برند حاصل تلاشي جمعي است

«محمود قديري» با بيان اين مطلب در آستانه برگزاري جشنواره برند، در گفت‏و‏گو با خبرنگار ميراث‏آريا(chtn) اظهار داشت: برندسازي يک نوع استانداردسازي است و هرکجا هم که موفق بوده از اين طريق بوده است.

مديرعامل هتل اسپيناس خليج‏فارس با تاکيد بر تاثير عوامل و بسترهاي اجتماعي در توليد يک برند افزود: اگر در يک جامعه براي ايجاد برند اعتقاد وجود داشته باشد، مسير برندسازي هموارتر خواهد بود.

وي همچنين در رابطه با برگزاري جشنواره برند در تهران گفت: اين جشنواره حاصل تلاش کساني است که مي‏خواهند برند را بشناسند و معرفي کنند، بنابراين ضروري است که تمام عوامل موثر در ايجاد يک برند به جشنواره دعوت شوند.

قديري با اشاره به بهره‏برداري از توليدات کارخانجات مختلف در يک هتل افزود: براي راه‏اندازي يک هتل نياز به محصولات و توليداتي مختلف از جمله صابون، شامپو، مسواک، حوله، موکت، پرده و ... است که عدم رعايت استاندارد در توليد هرکدام از آن‏ها در بررسي عملکرد هتل تاثير مي‌گذارد.

وي خاطر نشان کرد: ايجاد برند به يک مجموعه عوامل نياز دارد که 90درصد آن ممکن است به بيرون از يک سازمان مربوط باشد.
120

انتهای پیام/

کد خبر 1390082916