وي برند را نشانه اطمينانبخشي از گردشگري يک کشور دانست و اظهار داشت: از آنجا که برند با شناخت ذهني مسافر در ارتباط است از اين رو اصول اساسي و زيربنايي رفتار با گردشگر نيز بر مبناي برند معتبر است.
عضو هيات مديره جامعه تورگردانان ايران خاطرنشان کرد: برند هرچه به فرهنگ، تاريخي و تمدن کشور مقصد نزديک باشد در جذب گردشگر موفقتر خواهد بود.
وي جشنواره برند را از مهمترين ساز و کارهاي دستيابي به برند معتبر و موفق دانست و افزود: علاوه بر اين دعوت از افراد با تجربه در حوزه گردشگري و نظرخواهي از آنان، ارتباط موثر با دانشگاهيان و افراد صاحبنظر در اين حوزه و توجه هرچه بيشتر به نقش رسانه موجب ميشود در دستيابي به برندهاي معتبر بهتر عمل کنيم.
صديقي با تاکيد بر اينکه برند گردشگري کشور بايد 100 در صد ايراني باشد، خاطرنشان کرد: جغرافيا در اين خصوص حرف اول را ميزند و از آنجا که ايران کشوري غني از نظر داشتههاي جغرافيايي است، بنابراين دستيابي به برند کاملا ايراني ممکن است.
/115
انتهای پیام/