وي نرخگذاري فضاهاي اقامتي را از ديگر فاکتورهاي تاثيرگذار در برندسازي گردشگري خواند و افزود: برند به معني گرانفروشي و عدم ارايه قيمت ارزان نيست، چرا که وقتي نتوانيم جمعيت اصلي کشور را پوشش بدهيم يعني موفق نبودهايم و در حال حاضر چند نرخي بودن فضاهاي اقامتي کشور لطمه سنگيني به جذب گردشگر وارد ميکند.
اين فعال حوزه گردشگري با اشاره به مجموعه گردشگري زمستاني ديزين و موفقيت آن در سالهاي اخير بيان کرد: در سالهاي اخير مجموعههاي گردشگري ديزين توانستهاند با ارائه خدمات به تمام اقشار جامعه و حضور طيف گستردهاي از مردم خودشان را در اذهان عمومي جا بياندازند در حالي که پيش از آن به دليل محدود بودن امکانات استفاده براي مردم اينگونه نبود.
جباري هدف از حضور در سمينار و همايش برند در گردشگري را تعامل با ساير دستاندرکاران اين حوزه گردشگري خواند و افزود: اميدواريم با حضور در اين سمينارها و همايشها با ساير حوزهها و همکارانمان تعامل کرده و از تجربيات يکديگر بهرهمند شويم.
مديرعامل شرکت سرمايهگذاري ايرانگردي و جهانگردي همچنين در رابطه با فعاليت اين مجموعه گفت: شرکت سرمايهگذاري ايرانگردي و جهانگردي با نيمقرن تجربه و 66 مرکز اقامتي و پذيرايي در اقصي نقاط کشور در سال 79 به سازمانهاي بازنشستگي و تامين اجتماعي واگذار شد تا بتواند خدمات خود را در اختيار بازنشستگان و کارکنان اين سازمانها قرار دهد.
وي افزود: در حال حاضر کشور ما داراي نزديک به 7 ميليون بازنشسته است که ميتوانيم با برنامهريزي براي آنها سفرهاي ارزاني را فراهم کنيم؛ در اين رابطه در هر نقطه کشور چنانچه بازنشستگان مراجعه کنند براي مراکز اقامتي 40 درصد و براي مراکز پذيرايي 20 درصد تخفيف گرفته و ورود و حق سرويس به سالنهاي همايش اين شرکت برايشان رايگان است.
جباري همچنين در رابطه با سفرهاي ارزانقيمت پاييزه و زمستانه براي بازنشستگان اظهار داشت: جشنواره سفرهاي ارزانقيمت پاييزه و زمستانه بازنشستگان نيز با هدف ارزانسازي و گسترش و رونق سفر براي بازنشستگان و افزايش اميد به زندگي آنها از سوي شرکت سرمايهگذاري ايرانگردي و جهانگردي برنامهريزي شده است.
/120
انتهای پیام/