وي افزود: بنابراين کشوري مانند ايران با توجه به پتانسيلهاي بسياري که در رابطه با تاريخ، فرهنگ، تمدن و ساير عوامل جذب گردشگر دارد ميتواند براي خود برندسازي کند.
اين مقام مسوول تايلندي تصريح کرد: با توجه به پتانسيلهاي زياد ايران در جذب گردشگر، اين سمينار و نظاير آن ميتواند در ايجاد برند گردشگري و جذب گردشگران بيشتر به ايران مؤثر باشد.
وي با اشاره به ورود 15 ميليون گردشگر در سال گذشته به تايلند ادامه داد: اميدواريم بتوانيم در اين رابطه با ايران همکاري داشته و تجربيات خود را در اختيار همکارانمان در ايران قرار دهيم.
وزير مختار سفارت تايلند خاطرنشان کرد: اميدوارم ايران با شرکت در سمينارها و همايشهاي مختلف بتواند قابليتهاي خود را در زمينههاي مختلف صنايعدستي، فرهنگ، تاريخ، آداب و رسوم، طبيعت و ... که در شهرهاي مختلف آن متفاوت و جذاب است خود را به جهانيان معرفي کرده و برندهاي در خور شأن خود را ايجاد کند.
لازم به ذکر است، سمينار همايش برند طي روزهاي 2 و 3 آذرماه با حضور نمايندگان شرکتهاي معتبر خارجي در سالن همايشهاي وزارت کشور برپا شد.
/120
انتهای پیام/