نخستين و موفق‏ترين برندهاي ملي گردشگري ايران معرفي مي‏شوند

به گزارش ميراث آريا(chtn)، در اين بيانيه که دکتر فرزاد مقدم(دبير جشنواره) قرائت کرد، آمده است: اميدواريم سال آينده در سومين جشنواره برند در کنار ارائه ديدگاه‏ها و نظرات علمي شاهد معرفي و مقايسه برندهاي ملي و بين‏المللي در صنعت گردشگري باشيم. شوراي علمي جشنواره انتظار دارد زمينه‏اي فراهم شود تا با ياري خداوند متعال سال آينده نمايشگاه جنبي جشنواره عرصه‏اي عيني براي معرفي نخستين و موفق‏ترين برندهاي ملي گردشگري ايران باشد.

در اين بيانيه نقش رسانه‏هاي جمعي نيز در ايجاد برند ملي مهم خوانده شده و آمده است: اميدواريم رسانه‏هاي جمعي و به ويژه صدا و سيما نقش بيشتري در حوزه ساخت و گسترش برندهاي گردشگري و حمايت از فعاليت‏هاي انجام شده توسط بخش خصوصي به عهده گيرند. بسياري از فعاليت‏هايي که توسط بخش خصوصي در حوزه صنعت گردشگري انجام مي‏شود، فارغ از نقش آن در تقويت اقتصاد ملي و افزايش اشتغال اساسا نوعي خدمت‌رساني عمومي تلقي مي‏شود و رسانه‏ها و صدا و سيما نبايد با اين‌گونه فعاليت‏ها صرفا به عنوان کالاي اقتصادي برخورد کنند.

يادآور مي‏شود سمينار و جشنواره برند در گردشگري 2 و 3 آذرماه در سالن همايش‏هاي وزارت کشور برگزار شد و «ميراث آريا» به دليل همکاري‏ تنگاتنگ با اين جشنواره مورد تقدير قرار گرفت.
120



انتهای پیام/

کد خبر 139009056