در اين بيانيه نقش رسانههاي جمعي نيز در ايجاد برند ملي مهم خوانده شده و آمده است: اميدواريم رسانههاي جمعي و به ويژه صدا و سيما نقش بيشتري در حوزه ساخت و گسترش برندهاي گردشگري و حمايت از فعاليتهاي انجام شده توسط بخش خصوصي به عهده گيرند. بسياري از فعاليتهايي که توسط بخش خصوصي در حوزه صنعت گردشگري انجام ميشود، فارغ از نقش آن در تقويت اقتصاد ملي و افزايش اشتغال اساسا نوعي خدمترساني عمومي تلقي ميشود و رسانهها و صدا و سيما نبايد با اينگونه فعاليتها صرفا به عنوان کالاي اقتصادي برخورد کنند.
يادآور ميشود سمينار و جشنواره برند در گردشگري 2 و 3 آذرماه در سالن همايشهاي وزارت کشور برگزار شد و «ميراث آريا» به دليل همکاري تنگاتنگ با اين جشنواره مورد تقدير قرار گرفت.
120
انتهای پیام/