وي با اشاره به لزوم همکاريهاي دولت در ايجاد برند ملي گردشگري افزود: اگرچه برگزاري دو سمينار و همايش برند در گردشگري با همت بخش خصوصي صورت گرفته است ولي ضرورت دارد دولت نيز در رابطه با تدوين قوانين تسهيلکننده و بازاريابي کلان بخش خصوصي را حمايت کند.
دبير سمينار و جشنواره برند در گردشگري، نيز با تاکيد بر فعاليتهاي توام آکادميک و اجرايي در برگزاري اين سمينار اظهار داشت: به دنبال اخذ مجوز برگزاري سمينار و همايش برند، برندسازي در گردشگري10 کشور موفق گردشگري دنيا مورد مطالعه قرار گرفت به خصوص کشورهاي مسلمان و با فرهنگي نزديک به فرهنگ کشور ما و کتابي با عنوان «تبليغات شگفتانگيز» منتشر شد.
«فرزاد مقدم» تشکيل «کميته ملي برند گردشگري» را از ديگر اقدامات برگزارکنندگان سمينار برند در گردشگري خواند و بيان کرد: اين کميته 2 سال است تشکيل شده در حالي که کميته ملي برند ايران به تازگي شکل گرفته و نوپا است.
وي اظهار اميدواري کرد چالشهاي مطرح شده در حوزه برند گردشگري و راهحلهاي ارائه شده براي آنها مورد استفاده فعالان اين صنعت قرار گيرد.
/120
انتهای پیام/