وي افزود: بر اساس يک قانون طلايي، هميشه حق با مهمان است و ما بايد پاسخگو باشيم.
اين کارشناس اظهار داشت: مهمترين قسمت يک هتل نيروي انساني است و مهمان بيش از هر خدمتي، انتظار احترام و رفتار مناسب را از پرسنل دارد.
وي خاطرنشان کرد: گرانترين و لوکسترين هتلها اگر نيروي انساني کارآزموده و رفتار سازماني درست نداشته باشند، ارزشي ندارند و نميتوانند رضايت مهمان را جلب کنند.
موحدي يادآور شد: امروزه ارتباط هتل با مهمان حتي سالها بعد از حضور او در هتل حفظ شده و منجر به پايداري ارتباط بين مهمان و هتل ميشود.
120
انتهای پیام/