وي رسانهها و اخبار آنها را در برندسازي گردشگري کشور بسيار مهم دانست و افزود: روزانه صدها رسانه غربي مشغول پخش و درج اخبار دروغ از ايران هستند که تاثير مستقيمي روي گردشگري کشور ما دارد.
مديرکل هتل داريوش همچنين مهماننوازي را با هتلداري متفاوت خواند و اظهار کرد: اگر چه ايرانيان همواره از مهماننوازترين مردم دنيا بودهاند، ولي هتلداري مقولهاي متفاوت و بسيار فراتر از مهماننوازي است.
وي نماي هتل داريوش را برگرفته از مجموعه پرسپوليس و نشاندهنده تمدن و فرهنگ کهن ايراني عنوان و بيان کرد: جزيره کيش يکي از قطبهاي گردشگري کشور است که 8 ماه از سال بهترين آب و هوا را دارد و هتل داريوش با معماري خاص خود تمدن و فرهنگ ايران را به رخ جهانيان ميکشد.
انتهای پیام/