رضايت ميهمان، سرمايه هر هتل است

به گزارش ميراث‏آريا(chtn)، در کتاب «اصول مشتري‌مداري» وي در اين‌باره آمده است: رضايت نهايي ميهمانان، به لوکس و مجلل بودن ساختمان هتل و تجهيزات آن بستگي ندارد.

وي با اشاره به موفق نبودن برخي هتل‏هاي لوکس و مجلل به دليل رفتار ناشايست کارکنان آن‌ها‌‎ تصريح مي‏کند: هتلي که بر لوکس و مجلل بودن خود متکي باشد و توجهي به رفتار کارکنانش با ميهمانان نداشته باشد، هرگز موفق نخواهد بود و طبيعي است هرچه هتل لوکس‏تر و مجلل‏تر باشد، توقع ميهمانان از رفتار پرسنل و خدماتي که ارائه مي‏دهند بيشتر خواهد بود.

به گفته اين مولف، آموزش مهارت ارتباطات انساني در هتل جايگاه مهمي دارد. وي در اين‌باره آورده است: آموزش مهارت ارتباطات انساني به عنوان اساسي‏ترين نياز براي فعاليت مديران و کارکنان هتل بايد از سوي هتلداران مورد توجه جدي قرار گيرد، به طوري‏که اين نياز براي تمامي کارکنان آن يک ضرورت به شمار آيد.

مشتري‌مداري و هتلداري، ارتباطات در هتل، کارکنان مشتري‌مدار هتل، پذيرش، تلفنچي، مديران هتل و اصول ارتباطي براي هتلداران از ديگر مباحث مطرح شده در کتاب حاضر است.
اصول مشتري‌مداري (بانکداري، هتلداري و خودروسازي)، تاليف دکتر احمد يحيايي ايله‏اي در 230 صفحه توسط انتشارات «جاجرمي» چاپ شده است.
120

انتهای پیام/

کد خبر 1390092315