وي بر اهميت ارائه خدمات به ميهمان تاکيد کرد و افزود: هتل بايد راحتي بفروشد و تمام خواستههاي ميهمانش را تامين کند، هر چقدر در اين راه موفقتر باشد برگشت ميهمانش بيشتر خواهد بود.
دبير جامعه هتلداران کشور اتاق فروشي را با خدماتدهي در هتلها متفاوت دانست و گفت: قيمت اتاق با ارائه خدمات در هتل متفاوت است چرا که خدمات جنبي هتل از اتاق مهمتر و پر درآمدتر هستند.
وي خاطر نشان کرد: امروزه کنترل کيفيت در هتلداري هيچ مفهومي ندارد ولي تضمين کيفيت ميتواند سرويسهاي فوق تصوري ايجاد کند و موجب بازگشت ميهمان به هتل ميشود.
ايرانپور با تاکيد بر جايگاه بخش خصوصي يادآور شد: هرچه دولت در اين موارد از امور اجرايي و تصديگري فاصله بگيرد، مطمئنا به نحو احسنت اجرا خواهد شد.
/120
انتهای پیام/