وي درباره ميزان تاثيرگذاري اين موارد در بازگشت ميهمان گفت: براي بازگشت ميهمان به يک هتل، زيبايي محيط 8 درصد، هزينههاي وابسته 12 درصد، کيفيت موارد ارائه شده 20 درصد و کيفيت سرويس و نحوه اجرا 60 درصد تاثيرگذارند.
به گزارش ميراثآريا، مديرعامل موسسه «آواي جلب سياحان» با اشاره به اهميت سفر در زندگي انسان امروزي بيان کرد: تا پايان قرن بيستم سفر يک کالاي لوکس محسوب ميشد؛ بعد از جنگ جهاني دوم همه افراد به آن نياز داشتند، و امروزه يکي از حقوق افراد محسوب ميشود و دولتها موظف به فراهم آوردن شرايط سفر براي اقشار مختلف جامعه هستند.
اين مدرس دانشگاه با تاکيد بر لزوم توجه به الگوهاي رفتاري در صنعت گردشگري ادامه داد: با توجه به اين که گردشگري يک صنعت انسانمحور است، الگوهاي رفتاري مهمترين تاثير را در اين صنعت دارند.
نصيريان هدف را نيز در سفر مهم دانست و گفت: سفر بدون هدف مانند پرنده بدون بال و پر است.
وي در خاتمه اظهار اميدواري کرد که کشور ما همانگونه که در طول تاريخ سمبل ميهماننوازي بوده، از اين پس با توسعه گردشگري بازهم سمبل ميهماننوازي دنيا شود.
/120
انتهای پیام/