نبود گردشگر منجر به نبود برند نمي‏شود

«آرش نورآقايي» با بيان اين مطلب در گفت‏و‏گو با ميراث‏آريا(chtn) بيان کرد: توسعه گردشگري و برندسازي مي‏تواند حتي توامان انجام شود و نبايد مانند علت و معلول با آنها برخورد کرد.

وي تصريح کرد: با توجه به تجربه ساليان سال که در رابطه با گردشگري دارم، برند سازي مي تواند فرايند مستقلي داشته باشد.

مدير مرکز پژوهش‌هاي تعطيلات نو ، همچنين از برگزاري همايش بين‏المللي گردشگري ادبي در سال آينده خبر داد و گفت: مرکز پژوهش‌هاي تعطيلات نو با همکاري برخي از مراکز آموزشي و گردشگري کشور در نظر دارد مهرماه سال آينده به مناسبت روز جهاني گردشگري «همايش بين‎المللي گردشگري ادبي» با حضور اساتيد، دانشجويان، پژوهشگران برگزار کند.

«نورآقايي» همچنين در رابطه با محورهاي اين همايش افزود: برخي از محورهاي «همايش بين‎المللي گردشگري ادبي» عبارتند از: انگيزه گردشگران از بازديد جاذبه هاي گردشگري ادبي، طبقه بندي انواع جاذبه هاي گردشگري ادبي، تاثير گردشگري ادبي بر تمايل بازديدکنندگان به مطالعه و بررسي آثار ادبي، اصول طراحي مسيرهاي گردشگري ادبي، طراحي مسيرهايي با مضمون گردشگري ادبي در ايران، نقش گردشگري ادبي در ترويج زبان و ادبيات فارسي، استفاده از مضامين و مشاهير ادبي در توسعه برند ملي گردشگري، بازتاب افسانه و اسطوره در ميراث و نقش آن در جذب گردشگر، رابطه گردشگري ادبي و دلبستگي به مکان، نقش گردشگري ادبي در آموزش کودکان و نوجوانان، نقش فيلم هاي ساخته شده از آثار ادبي يا زندگي اديبان در ترويج گردشگري ادبي، گردشگري، ادبيات و صلح، بررسي تأثيرات اجتماعي و فرهنگي گردشگري ادبي بر جامعه مقصد.
120


انتهای پیام/

کد خبر 1390100211