وي تصريح کرد: با توجه به تجربه ساليان سال که در رابطه با گردشگري دارم، برند سازي مي تواند فرايند مستقلي داشته باشد.
مدير مرکز پژوهشهاي تعطيلات نو ، همچنين از برگزاري همايش بينالمللي گردشگري ادبي در سال آينده خبر داد و گفت: مرکز پژوهشهاي تعطيلات نو با همکاري برخي از مراکز آموزشي و گردشگري کشور در نظر دارد مهرماه سال آينده به مناسبت روز جهاني گردشگري «همايش بينالمللي گردشگري ادبي» با حضور اساتيد، دانشجويان، پژوهشگران برگزار کند.
«نورآقايي» همچنين در رابطه با محورهاي اين همايش افزود: برخي از محورهاي «همايش بينالمللي گردشگري ادبي» عبارتند از: انگيزه گردشگران از بازديد جاذبه هاي گردشگري ادبي، طبقه بندي انواع جاذبه هاي گردشگري ادبي، تاثير گردشگري ادبي بر تمايل بازديدکنندگان به مطالعه و بررسي آثار ادبي، اصول طراحي مسيرهاي گردشگري ادبي، طراحي مسيرهايي با مضمون گردشگري ادبي در ايران، نقش گردشگري ادبي در ترويج زبان و ادبيات فارسي، استفاده از مضامين و مشاهير ادبي در توسعه برند ملي گردشگري، بازتاب افسانه و اسطوره در ميراث و نقش آن در جذب گردشگر، رابطه گردشگري ادبي و دلبستگي به مکان، نقش گردشگري ادبي در آموزش کودکان و نوجوانان، نقش فيلم هاي ساخته شده از آثار ادبي يا زندگي اديبان در ترويج گردشگري ادبي، گردشگري، ادبيات و صلح، بررسي تأثيرات اجتماعي و فرهنگي گردشگري ادبي بر جامعه مقصد.
120
انتهای پیام/