وي در ادامه با اشاره به بقاي مشتري در يک سازمان يا موسسه هزينه جذب مشتري جديد را بشدت کاهش مي دهد، گفت: ميهمان کسي است که نيازهايش را خود تعريف ميکند بنابراين درهتل استقلال تمام تلاشها در راستاي تامين نيازهاي ميهمانان تعريف شده است.
مديرعامل هتل پارسيان استقلال تاکيد کرد: بايد در انتخاب نيرو به شاخصه روابط انساني آنها که نقش تعيين کننده در ايجاد رضايت ميهمان دارد دقت بيشتري صورت گيرد.
وي يادآورشد: تحقيقات نشان داده است در مواردي که حتي کيفيت خدمات در حد انتظار نيست به دليل رفتار مناسب ارائه کنندگان خدمات با ميهمانان، رضايت آنان به خوبي جلب شده است.
«مولوي» ميهمانان منابعي ارزشمند يک هتل خواند و بيان کرد: در قانون طلائي جذب ميهمانان براي هتل، توليدکنندگان و فروشندگان کالا و خدمات، فقط نقش عرضه کننده را دارند اما اين ميهمانان هستند که کالاها را انتخاب مي کنند.
وي با تاکيد بر لزوم استفاده از کارکنان مردم دوست در هتل پارسيان استقلال، يادآورشد: هرگز نبايد بين ميهمانان هتل تفاوتي باشد بلکه ضرورت دارد همواره به همه آنان به عنوان خريداران دائمي توجه کنيم.
وي در پايان به منظور افزايش رضايت مندي ميهمانان برتقويت مهارتهاي ارتباطي کارکنان هتل پارسيان استقلال اشاره کرد و گفت: برگزاري دورهاي آموزشي ضمن خدمت مهارتهاي ارتباطي براي کارکنان از جمله برنامه هاي مديريت واحد آموزش هتل است که به منظور ازفزايش رضايتمندي ميهمانان طراحي شده است.
/120
انتهای پیام/