وي با اشاره به پيشينه تاريخي ايران افزود: بسياري از کشورها که حتي از نظر تاريخ، فرهنگ، قدمت و ابنيه تاريخي از ايران پايين تر هستند با برندسازي توانسته اند به موفقيت هاي زيادي دست يابند.
معاون کمکهاي تجاري سازمان توسعه تجارت ايران، برندسازي را موجب افزايش سطح اقتصاد کشور و ارزآور دانست و بيان کرد: گردشگر تنها کسي است که فقط به نيت خريد و خرج کردن از منزل خارج ميشود و ما بايد براي حضور گردشگران به کشور از هيچ کوششي دريغ نکنيم.
وي کميته ملي برند گردشگري را يکي از ارکان و اعضاء کميسيون ملي برند کشور عنوان کرد و گفت: کميسيون ملي برند در رابطه با ايجاد برند در محصولات ملي ( زعفران، پسته، خرما و...) و بنگاههاي اقتصادي فعاليت خواهد کرد و کميته ملي برند نيز در اين کميسيون مورد حمايت همه جانبه خواهد بود چراکه حضور گردشگران ميتواند تمام محصولات انحصاري ايران را نيز تاثير قرار دهد.
«کرمانشاهي» با تاکيد بر لزوم آمادهسازي زيرساختها يادآور شد: گردشگر از زمانيکه در ابتداي سفرش وارد فرودگاه ايران ميشود و تا زمانيکه براي خارج شدن به فرودگاه برميگردد نياز به خدمات دارد و بايد کاري کرد که در اين مدت هيچگونه دغدغه و تشويش خاطري نداشته باشد.
/120
انتهای پیام/