راه‌اندازي سامانه انتقادات و پيگيري شکايات اداره ‌کل ميراث فرهنگي اصفهان

به گزارش ميراث‌آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي اداره ‌کل ميراث‌ فرهنگي استان اصفهان «محسن مصلحي» اظهار داشت: با توجه به اين که تاسيسات گردشگري با هدف ارائه خدمات و براي اقامت مسافران و گردشگران ايجاد مي‌شوند، نظرسنجي از گردشگران به منظور شناخت نقاط ضعف و برطرف کردن تدريجي آن‌ها منجر به ارتقاي کيفيت در بخش‌هاي مختلف گردشگري مي‌شود.

وي افزود: ميهمانان براي اعمال نظر مي‌توانند از طريق سايت اصلي اداره ‌کل به آدرس «isfahancht.ir» و با انتخاب گزينه «سامانه انتقادات و پيگيري شکايات» به سامانه وارد شوند و به صورت الکترونيکي در خصوص خدمات هتل‌ها و اتحاديه مربوطه، دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي و اتحاديه ذيربط، راهنمايان گردشگري و پرسنل اداره‌ کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اصفهان اظهارنظر کنند.

مصلحي به بخش انتقاد و پيشنهاد درباره خدمات ارائه شده در هتل اشاره کرد و افزود: در اين بخش براي اظهار‌نظر ابتدا گردشگر نام هتل مورد نظر را انتخاب و پس از ورود به بخش نظرسنجي و ثبت‌ نام و نام‌خانوادگي و تلفن تماس پيشنهاد خود را مطرح ‌مي‌کند.

به گفته اين مقام مسوول، همچنين در اين بخش در زمينه بخش‌هاي پذيرش، اطلاعات، اتاق، حمام، رستوران، پذيرايي در اتاق، کافي‌شاپ، خشک‌شويي، لباس‌شويي، سونا، لوازم ورزشي، صبحانه‌خوري، خدمات اينترنت، رفتار و آراستگي پرسنل و ... از گردشگر نظرخواهي شده است.

سرپرست اداره‌ کل ميراث فرهنگي اصفهان به بخش انتقاد و پيشنهاد درباره خدمات ارائه شده در دفتر خدمات مسافرتي و جهانگردي اشاره کرد و گفت: ممکن است گردشگر قصد ارائه پيشنهاد در زمينه خدمات دفتر مسافرتي و جهانگردي داشته باشد، بدين منظور با انتخاب نام دفتر مورد نظر و وارد کردن مشخصات امکان نظرسنجي و ارسال آزاد نظر وجود خواهد داشت.

مصلحي انتقاد و پيشنهاد در زمينه خدمات ارائه شده توسط راهنماي گردشگري را از ديگر موارد ذکر شده در سايت نام برد و خاطرنشان کرد: چنانچه گردشگر قصد اظهارنظر درباره خدمات ارائه شده توسط راهنماي گردشگري را داشته باشد با انتخاب گزينه مربوط به راهنمايان وارد سامانه شده و پس از انتخاب راهنماي مورد نظر پيشنهادات خود را ارائه مي‌دهد.

به گزارش ميراث‌آريا، وي انتقاد و پيشنهاد از خدمات اتحاديه هتلداران، دفاتر خدمات مسافرتي و پرسنل اداره‌ کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اصفهان را نيز امکان‌پذير دانست و افزود: هر گونه پيشنهادي در اين زمينه از طريق انتخاب گزينه‌هاي مورد نظر مشابه قبلي امکان‌پذير است.

سرپرست اداره ‌کل ميراث فرهنگي اصفهان اظهار داشت: در تمام موارد بالا گردشگر با يادداشت شناسه پيگيري که از سيستم دريافت مي‌کند و مراجعه مجدد به سايت مي‌تواند موارد خود را پيگيري کند.

وي يادآور شد: انتظار مي‌رود با شناخت هر چه بيشتر مشکلات بخش‌هاي گردشگري و تلاش در جهت رضايت‌مندي گردشگران و ميهمانان شاهد ارتقاي کيفي و کمي صنعت گردشگري و در نهايت رونق اين صنعت باشيم.
117/

انتهای پیام/

کد خبر 1390101831