استفاده از توان بخش ‌خصوصي براي بازاريابي در گردشگري

به گزارش ميراث‌آريا (chtn)، «مهران سوخکيان»، در سمينار «اصول موفقيت در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي» که عصر روز گذشته در شيراز برگزار شد، اظهار داشت: بخش خصوصي مي‌تواند با بازاريابي در اين عرصه زمينه حضور علمي‌تر براي شرکت در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي گردشگري را فراهم آورد.

وي برگزاري سمينارهاي مختلف در زمينه‌هاي گردشگري و نمايشگاهي را از عوامل تاثيرگذار در ارتقاي علمي وضعيت گردشگري کشور دانست و گفت: به دنبال اين هستيم که با بهره‌گيري از داشته‌هاي فرهنگي، تاريخي و مذهبي استان فارس، موضوع گردشگري را بيش از پيش از طريق سمينارهاي علمي ميان علاقه‌مندان نهادينه کنيم.

سوخکيان با بيان اين که استان فارس موفق به کسب مقام نخست در برگزاري نمايشگاه‌هاي بين‌المللي در ميان استان‌هاي کشور شده است، برگزاري چنين نمايشگاه‌هايي را اقدامي راهگشا در معرفي داشته‌هاي صنعت گردشگري کشور دانست.

وي يادآور شد: حضور در نمايشگاه‌ها به عنوان بزرگ‌ترين ابزار تبليغاتي باعث مشخص شدن بازار هدف، امضاي تفاهم‌نامه‌ها و قراردادها و بهتر شدن سطح ارائه خدمات مي‌شود تا فعالان اين عرصه بتوانند با شيوه بهره‌برداري مطلوب از اين بخش در استان آشنا شوند.

معاون گردشگري استان فارس خاطرنشان کرد: امروزه رقابت در صنعت گردشگري حرف اول را مي‌زند و ارائه خدمات در حوزه گردشگري نيز تعريف خاصي دارد که مي‌طلبد فعالان اين بخش هر چه بهتر و بيشتر به رسالت خود اشراف پيدا کنند.

115/

انتهای پیام/

کد خبر 1390102031