عرضه خدمات بيمه‏اي به مسافران چهارمحال و بختياري در کوتاه‏ترين زمان ممکن

به گزارش ميراث آريا(chtn) و بنا بر گزارش ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي چهارمحال و بختياري، در اين جلسه حضور دستگاه‏هاي بيمه‏ در پايگاه‏هاي اطلاع‏رساني مورد تاکيد قرار گرفت و مقرر شد عرضه خدمات به مسافران به نحوي شايسته و در کمترين زمان ممکن انجام شود.

همچنين مقرر شد نشست ويژه کانون‏هاي گردشگري با حضور معاون سياسي ـ امنيتي استانداري، فرمانداران، اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و کانون‏هاي گردشگري برگزار شود و با تبيين وظايف و تعيين راهکارها درباره مديريت صحيح کانون‏ها تصميم‏گيري شود.

به منظور افزايش سطح اطلاعات گردشگران چهارمحال و بختياري نيز مقرر شد تمام دستگاه‏هاي همکار، اطلاعات مورد نياز مسافران را تهيه کرده براي کميته فرهنگي، تبليغات و اطلاع‏رساني بفرستند و کميته نيز با هزينه مشارکتي و ذکر نام دستگاه‏هاي مشارکت‌کننده دفترچه‏اي رنگي براي اطلاع‏رساني سفر تدوين و به تعداد لازم چاپ کند.

بنا بر اين گزارش همچنين مقرر شد به منظور تبيين نحوه برخورد با مسافران و جلب نظر آن‌ها، يک دوره آموزشي مشترک با مديريت معاونت سياسي ـ امنيتي استانداري و اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري برگزار شود.

در همين زمينه آموزش دهياران و شهرداران از سوي فرمانداري‏ها با هدف بهره‏برداري از ظرفيت‏هاي حاصل از سفرهاي نوروزي نيز مورد تاييد قرار گرفت.
/120


انتهای پیام/

کد خبر 1390102825