کالسکه‌ها گردشگران را به دهلي مي‌کشانند

به گزارش ميراث آريا (chtn)، اين کار که با هدف ايجاد يک جاذبه سرگرم‌کننده و تفريحي جديد براي گردشگران خارجي و حتي داخلي صورت مي‌گيرد، در تمام 12 منطقه شهر دهلي به اجرا درخواهد آمد.

به گفته رييس سازمان گردشگري دهلي، اين کالسکه‌ها به زودي تبديل به وسيله حمل گردشگران به جاذبه‌هاي مشهور اين شهر همچون «مسجد جامع»،‌ »قلعه سرخ»، «قلعه قديمي» و ديگر مناطق تفريحي خواهند شد.

اين مقام مسوول با اشاره به اينکه به زودي، راه‌هاي مخصوص کالسکه‌ها، قيمت کرايه کالسکه‌ها و تعداد مجاز مسافر براي هر کالسکه اعلام خواهند شد اظهار داشت: وزارت گردشگري تصميم دارد مناطقي را که توريستي بودنشان همچنان مورد اعتراض برخي سازمان‌هاي عمومي است را نيز در مسير کالسکه‌ها قرار دهند.

برخي معتقدند، ورود کالسکه‌ها به اين مناطق به دليل بالابردن حجم تراکم جمعيتي آسيب به اين مناطق وارد خواهد کرد اما مقامات سازمان گردشگري دهلي معتقدند، امتناع برخي مناطق از اين تصميم ايجاد هرج و مرج شهري کرده از اينرو اين تصميم تمام 12 منطقه را شامل مي‌شود.

مخالفان اين تصميم معتقدن اگرچه سفرهاي تفريحي با کالسکه به دور اماکن تاريخي دهلي، سفر را براي گردشگران خاطره‌انگيز خواهد کرد اما به معضلي مهم براي مناطق پرجمعيت اين شهر تبديل خواهد شد.
/109

انتهای پیام/

کد خبر 139011052