افزايش کيفيت خدمات تاسيسات گردشگري سمنان

«حميد يزداني» در گفت‌و‌گو با ميراث‌آريا(chtn)، اظهار داشت: ارتقاي کيفيت خدمات تاسيسات گردشگري و رستوران‌هاي بين راهي در کانون توجه اداره‌کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قرار دارد.

«حميد يزداني» افزود: چنانچه رستوران‌هاي بين راهي به افزايش کيفيت ارائه خدمات، نوع برخورد و پوشش پرسنل، نوسازي فضاي رستوران و ديگر موارد توجه داشته باشند، در آمدزا مي‌شوند و نيازي به دريافت تسهيلات نخواهند داشت.

وي با بيان اين که اولويت ارائه مجوز ايجاد رستوران بين‌راهي با افراد تحصيل‌کرده در امور مرتبط با صنعت گردشگري است، خاطرنشان کرد: اين در حالي است که تحصيل‌کرده‌هاي اين رشته تمايلي به ايجاد رستوران بين‌راهي ندارند.

اين مقام مسوول در اداره‌کل ميراث فرهنگي استان سمنان بهترين راهکار براي افزايش کيفيت ارائه خدمات در رستوران‌هاي بين‌راهي را ارائه آموزش ضمن خدمت به مديران و پرسنل اين واحدها عنوان کرد و افزود: طي سال جاري دوره آموزشي براي تمامي مديران تاسيسات گردشگري اين استان برگزار شده است.
/117

انتهای پیام/

کد خبر 139011203