وي گفت: مسافران و گردشگران نيز ميتوانند براي طرح انتقادات و شکايات خود با شماره تلفن رسيدگي به شکايات اين اداره کل با شمارههاي 3300075، 3300817 و 3300933 تماس بگيرند و يا به شماره 30006418 پيامک ارسال کنند.
به گزارش ميراثآريا، يزداني با بيان اين که تلفن ادارات شهرستاني ميراث فرهنگي نيز آماده پاسخگويي به مسافران و گردشگران است، خاطرنشان کرد: پيش از فرا رسيدن ايام نوروز و در ايام سال نو نيز نظارت بر تاسيسات گردشگري و رستورانهاي بينراهي تشديد ميشود.
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان يادآور شد: تيمهاي بازرسي مشترک از ميراث فرهنگي، بهداشت، اماکن و تعزيرات حکومتي نظارت بر تاسيسات گردشگري در ايام نوروز را بر عهده دارند.
117/
انتهای پیام/