در تاليف اين اثر تلاش شده است از تمام تحقيقات و آثار علمي جديد بهره گرفته شود و کتابي کامل در زمينه موضوع گردشگري عرضه شود.
اين کتاب بهگونهاي طراحي شده است که براي تمام افراد علاقهمند و به خصوص دانشجويان، شاغلان و برنامهريزان اين صنعت مفيد و کاربردي باشد.
بنا بر اين گزارش، کتاب حاضر تاليف دکتر «محمد محمودي ميمند» و شامل 9 فصل است که در فصل اول به ارائه اصول و مفاهيم مرتبط با موضوع توريسم، در فصل دوم به بررسي عناصر اصلي در ساختار توريسم، در فصل سوم به رفتار توريسم در پديده اجتماعي توريسم، در فصل چهارم به نقش دولتها در توريسم، در فصل پنجم به بازاريابي توريسم و ابعاد مختلف مرتبط با آن، در فصل ششم به تقاضاي توريسم با عنايت به فرايند جهانيشدن، در فصل هفتم به تاثير فناوري اطلاعات بر توريسم، در فصل هشتم به توريسم با توجه به ارتباطات يکپارچه بازاريابي و در فصل نهم به مطالعات موردي در زمينه توريسم ميپردازد.
ب/120
انتهای پیام/