وي با اشاره به اين که بيش از 90 درصد حملونقل کشور از طريق جادهها انجام ميشود، افزود: امسال با هدف بالابردن کيفيت سفر و افزايش رضايتمندي مسافران 10 هزار دستگاه اتوبوس VIP از مجموع 20 هزار اتوبوس، مسافران نوروزي را جا به جا ميکنند.
افنديزاده، رضايت مسافران و فراهم کردن شرايط ايمن سفر را اولويت سازمان راهداري و حملونقل جادهاي ذکر کرد و افزود: به منظور فراهم کردن شرايط برقراري ارتباط دوسويه با مسافران و کاربران بخش حملونقل جادهاي علاوه بر توزيع گسترده فرم نظرسنجي، از طريق سامانه پيام کوتاه 3000143 نظرها و پيشنهادهاي مسافران دريافت و به سرعت به آنها رسيدگي ميشود.
رئيس سازمان راهداري و حملونقل جادهاي يادآور شد: با اعلام اينکه امسال يکهزار مرکز پيشفروش بليت اتوبوس با کمک شرکتهاي حملونقل ايجاد شده است، گفت: با بهرهگيري از فنآوريهاي نوين در بخش راهداري و حملونقل جادهاي، خدمات بيشتر و مناسبتري به مسافران عرضه ميشود.
وي از استقرار 1157 اکيپ راهداري و 11 هزار و 500 نفر نيروي انساني با تجهيزات تخصصي در جادههاي کشور خبر داد و گفت: مرکز مديريت راههاي کشور با شماره تماس 141 به صورت شبانهروزي پاسخگوي سوالات مسافران درباره وضعيت جادههاست و مسافران با استفاده از اطلاعات اين مرکز ميتوانند برنامهريزي مناسبي براي سفرهاي خود داشته باشند.
ب/117
انتهای پیام/