وي با بيان اين که 80 درصد شکايات مسافران نوروزي در کمتر از 24 ساعت رسيدگي ميشود، افزود: برخي از مشکلات مطرح شده از سوي مسافران نوروزي نياز به بررسي و رسيدگي بيشتري دارد.
مختاري با اشاره به آغاز فعاليت ستاد مرکزي سفرهاي کشور به صورت رسمي و نيمه رسمي از بهمنماه سال 90 خاطرنشان کرد: طرح نوروزي از سوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و وزارت کشور به تمامي استانها ابلاغ شد.
دبير ستاد مرکزي سفرهاي کشور تصريح کرد: امسال معاونتهاي ستاد توسط معاون گردشگري کشور تقويت شده است که بيشتر آنها روساي سازمانها همچون رئيس پليس انتظامي، رئيس پليس انتظامي راهور کشور، رئيس تعزيرات حکومتي کشور و رئيس سازمان جمعيت هلالاحمر کشور هستند.
وي با اشاره به انعقاد تفاهمنامه سازمان ميراث فرهنگي با هلالاحمر و امداد خودرو با هدف هماهنگي براي ارائه خدمات به مسافران نوروزي اشاره کرد و گفت: طي تفاهمي با هلالاحمر اقدام به چاپ اقلام تبليغاتي مشترک و برپايي جشن نوروزي در ورودي شهرها کرديم و همچنين طي هماهنگي با امدادخودرو واحدهاي امدادرساني در کنار کيوسکهاي اطلاعرساني سازمان ميراث فرهنگي قرار گرفت.
مختاري با تقدير و تشکر از خادمان ستاد مرکزي سفرهاي کشور، يادآور شد: خادمان ستاد مرکزي سفرهاي کشور تعطيلات نوروزي خود را به دليل عشق و عرقي که دارند وقف خدماترساني به هموطنان خود ميکنند.
دبير ستاد مرکزي سفرهاي کشور از همکاري خوب ستاد با سازمان تعزيرات حکومتي خبر داد و تصريح کرد: آمارهاي خوبي از برخورد با گرانفروشان به دستمان رسيده است.
وي فعاليتهاي ستاد مرکزي سفرهاي کشور در نوروز 91 را بسيار پررنگتر و متفاوتتر از سالهاي گذشته توصيف کرد و آن را نتيجه همفکري، تعامل و مديريت شايسته رئيس سازمان ميراث فرهنگي و معاون گردشگري کشور دانست.
مختاري گفت: با توجه به حساسيت ويژه رئيس سازمان ميراث فرهنگي و معاون گردشگري کشور بر خدماترساني به مسافران نوروزي امسال وظيفه ستاد چندين برابر شده است.
دبير ستاد مرکزي سفرهاي کشور خاطرنشان کرد: تمامي هماهنگيهاي که در حال حاضر شاهد آن هستيم نتيجه برگزاري مستمر جلسات ستاد و برنامهريزيهاي انجام گرفته است.
/117
انتهای پیام/