خدمات‌رساني به مسافران نوروزي در قالب 14 کميته منسجم

«اسدالله بيات» با بيان اين مطلب در گفت‌وگو با ميراث‌آريا(chtn)، افزود: عرضه خدمات به مسافران نوروزي از سوي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان همدان امسال به شکل ويژه و به صورت کاملا منسجم و هماهنگ صورت گرفت که نظير اين هماهنگي و انسجام در سال‌هاي پيش کمتر ديده شده بود.

وي گفت: خدماتي که به مسافران نوروزي ارائه شد از نظر کميت و کيفيت با سال‌هاي گذشته تفاوت بسيار زيادي داشت به‌گونه‌اي که اکثريت قريب به اتفاق مسافران نوروزي استان همدان از ارائه خدمات توسط اين ستاد راضي بودند.

وي اظهار داشت: خدمات خودرويي، اطلاع‌رساني، توزيع اقلام فرهنگي، خدمات موزه‌اي، اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و تفريحي، اسکان و تامين مواد غذايي از مهم‌ترين خدماتي بود که در تعطيلات نوروز 91 به مسافران نورزوي اين استان عرضه شد.

بيات درباره فعاليت‌هاي سازمان ميراث ‌فرهنگي استان همدان نيز گفت: پخش برنامه‌هاي متنوع از طريق راديو مسافر، ايجاد بازارچه‌هاي صنايع‌دستي، ايجاد سايت جامع اطلاع‌رساني و ايجاد تلفن گويا از مهم‌ترين فعاليت‌هاي اين سازمان در طول تعطيلات نوروز بود.

وي يادآور شد: تمام اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان همدان با استفاده از تمام امکانات و ظرفيت‌ها به عرضه خدمات به مسافران نوروزي پرداختند.
ب/108

انتهای پیام/

کد خبر 1391011413