مطالعه و بررسي تاثيرات بازاريابي مجازي در توسعه گردشگري خليج‌فارس

به گزارش خبرنگار اعزامي ميراث آريا(chtn) به کيش، «صدرا طيبي» در اين مقاله ضمن ارائه 8 پيشنهاد در خصوص گردشگري مجازي، اصلاح و مديريت سايت‌هاي اطلاع‌رساني مراکز گردشگري خليج‌فارس را در اينترنت از جمله راهکارهاي بهره‌برداري از فضاي مجازي براي توسعه گردشگري اين منطقه دانست.

ايجاد و تدوين دوره‌هاي آموزش الکترونيک توسعه گردشگري در مراکز دانشگاهي خليج‌فارس از ديگر پيشنهادهاي ارائه شده از سوي اين دانشجوي نخبه در مقاله مذکور بود.

بنابراين گزارش، ايجاد و تدوين دوره‌هاي آموزش الکترونيک در مراکز دانشگاهي خليج‌فارس، راه‌اندازي پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني ديجيتال درون‌شهري در شهرهاي خليج‌فارس، تبليغات سايت‌هاي گردشگري رسمي خليج‌فارس در تمام سايت‌هاي دولتي کشور و ايجاد کارت‌هاي الکترونيک اعتباري براي استفاده از مراکز گردشگري خليج‌فارس و فروش آن‌ها از طريق وب‌سايت‌ها از ديگر پيشنهادهاي اين نخبه حوزه گردشگري در مقاله مذکور به شمار مي‌روند.
/120

انتهای پیام/

کد خبر 1391021161