وي تصريح کرد: گردشگري امروز صرفا لذت و تفريح نيست بلکه اطلاعرساني و يادگيري است.
اين استاد دانشگاه با تاکيد بر لزوم سرمايهگذاري در گردشگري افزود: نبايد سرمايهگذاري فقط در سختافزار باشد بلکه سرمايهگذاري در نرمافزار به خصوص نيروي انساني بايد مد نظر باشد.
وي همچنين در رابطه با نقش رسانهها در توسعه گردشگري گفت: رسانهها بستر توسعه گردشگري هستند و ارزش کليدي دارند. هرچه اين بستر قويتر باشد، توسعه گردشگري با قوت بيشتري ادامه خواهد يافت.
«جباري» تصريح کرد: خبرنگار حوزه گردشگري بايد با صنعت گردشگري آشنا باشد و آموزشهاي لازم را ببيند تا بتواند تاثيرگذار مطلوب را همسو با هدفگذاريها داشته باشد.
/120
انتهای پیام/