وي افزود: انعقاد 184 تفاهمنامه خدمات گردشگري و صدور 27 هزار و 778 هزار سفر کارت ملي، عضويت 20 دفتر خدمات مسافرتي تحت عنوان کارگزار ويژه، ارتقاي کيفي شبکه سفرکارت ملي با حذف بيش از 600 مرکز متخلف و نيز اصلاح رويههاي اجرايي در انتخاب مراکز معتبر از ديگر دستاوردهاي اين شبکه بوده است.
اين مقام مسوول تصريح کرد: رزرواسيون دارندگان سفرکارت ملي از طريق سامانه فروش رزرواسيون مراکز گردشگري، فعاليت بانک سامان به عنوان بانک پيشرو و عامل، امضا تفاهمنامه با بانک ملي ايران، انعقاد قرارداد همکاري با پروژه بزرگ و ملي شهروند الکترونيک به عنوان تامينکننده خدمات گردشگري، استقرار ساختار سازمان، تامين رويههاي اجرايي و تمرکز مالي شرکت و همچنين استخراج 40 پروژه بهبود از ديگر عملکردهاي مثبت سفر کارت ملي در سال 90 است.
وي طراحي بيمه تخصصي گردشگري و مورد نياز مسافران (آسايش سفر) و استفاده 1100 خانوار از پوشش اين بيمه در سفر و انتقال وجوه مانده در سفر کارتهاي سپه براي منافع مالي شرکت به حساب کارتهاي ملي را از مهمترين عملکرد سفر کارت ملي ارزيابي کرد.
ص/120
انتهای پیام/