«آيدين مهديزاده» با اشاره به اين که استفاده از بستهبندي براي صنايع دستي به معني استفاده از بستهبنديهاي موجود در بازار نيست ادامه داد: بايد بستهبندي قابليت ارائه در تمامي نقاط کشور را داشته و پاسخگوي نياز مخاطب باشد.
وي افزود: زماني که صحبت از صنعت به ميان ميآيد نبايد تنها انديشيد که صحبت از فناوري و مکانيزه شدن است.
مهديزاده يادآور شد: بسياري از هنرمندان به صورت خودجوش به خلق آثاري ميپردازند که در همان لحظه تصميم به توليد آن گرفتهاند و از قبل ذهنيتي براي آن وجود نداشته است.
وي افزود: هنرمندان بايد در طراحي محصولات خود در نظر داشته باشند که کالاهايشان متناسب با نياز مخاطب باشد.
به گفته مدير مسوول نشريه تخصصي طراحي صنعتي در طراحي صنعتي، کارشناسان به صورت مستمر شيوه طراحي و نيازهاي هنرمندان را بررسي ميکنند و در واقع قبل از آمادهسازي به کالاهاي صنايع دستي توجه ميکنند.
وي خاطر نشان کرد: طراح صنعتي بازار را ميشناسد و با همکاري هنرمند ميتواند صنعت سفال و سراميک را دگرگون کند.
/112
انتهای پیام/