لزوم برنامه‏ريزي براي ورود به بازارهاي هدف گردشگري

«رضا صديقي» با بيان اين مطلب به ميراث آريا(chtn)، شرکت در نمايشگا‏ه‏ها، برگزاري تورهاي آشناسازي و نظاير آن‌ها را از اين ملزومات عنوان کرد و اظهار داشت: تورهاي آشناسازي با توافق طرفين برگزار مي‌شود که شامل معرفي ظرفيت‏هاي اقامتي و پذيرايي در هتل‏ها، ناوگان حمل و نقل، تسلط راهنمايان تور و تمام امکانات مورد نياز يک گردشگر است.

وي تورهاي آشناسازي را قدم نخست براي معرفي توانمندي‏هاي هر کشور در حوزه گردشگري خواند و گفت: اين تورها اغلب با بستن تفاهم‌نامه همکاري انجام مي‌شود که مقدمه‏اي براي شروع همکاري‏هاي دوجانبه است.

اين مقام مسوول نقش جامعه تورگردان‏ها را نظارت کمي و کيفي بر اجراي تورها دانست و افزود: اصولا دست‏يابي به بازارهاي جديد حوزه گردشگري منجر به افزايش آمار ورود گردشگران و تحقق برنامه‏هاي ميان و بلند مدت يک کشور در اين حوزه است.
ص/120

انتهای پیام/

کد خبر 1391032720