ضرورت ايجاد زيرساخت‌هاي اطلاع‌رساني براي جذب 5/7 ميليون گردشگر خارجي

به گزارش ميراث آريا(chtn)، در نخستين برنامه‌هاي اين نشست دو روزه موضوع مهم جذب 5/7 ميليون گردشگر خارجي تا پايان سال 91 بر اساس تاکيدات معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري در دستور کار حاضرين در اين نشست قرار گرفت و بر ضرورت تبيين جايگاه روابط‌ عمومي‌ها در ايجاد زيرساخت‌هاي مناسب اطلاع‌رساني و تبليغات براي دستيابي به اين مهم تاکيد شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومي سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري در اين نشست در سخناني با اشاره به اين که يکي از مهمترين ماموريت‌هاي سازمان ميراث فرهنگي دستيابي به جذب 5/7 ميليون گردشگر خارجي تا پايان سال جاري است گفت: در اين زمينه روابط عمومي‌ها نقش بسيار مهمي دارند و بايد در ايجاد زيرساخت‌هاي اطلاع‌رساني و روابط عمومي فعاليت کنند.

«مسعود شريفي» با بيان اين که ماموريت‌هاي سازمان ميراث فرهنگي ماموريت‌هاي دشواري است، افزود: همه بايد تلاش کنيم تا اين ماموريت‌ها به نحو مطلوب به سرانجام برسد.

وي اظهار داشت: يکي از مهمترين وظايف مديران و مسوولان روابط عمومي‌هاي ستادي و استاني سازمان ميراث فرهنگي، معرفي قابليت‌هاي بي‌نظير ايران در حوزه ماموريت‌هاي سه گانه اين سازمان است.

شريفي با اشاره به اين که شعار امسال از سوي رئيس‌جمهور «ايران سرزمين شکوه زيبايي‌ها» تبيين شده است بر تلاش هر چه بيشتر مديران روابط عمومي در خصوص معرفي جاذبه‌هاي گردشگري ايران تاکيد کرد.

وي با بيان اين که اين نشست يک نشست صميمي خواهد بود که هدف آن تبادل نظر، هم‌انديشي و افزايش صميميت بين مديران روابط عمومي سازمان‌ها است از اين نشست به عنوان يک گعده صميمي نام برد که خروجي آن رفع نقاط ضعف احتمالي موجود در روابط عمومي‌هاي سازمان است.

وي خاطر نشان کرد: در اين نشست قصد داريم به بررسي مشکلات، ضعف‌ها و قوت‌هاي مديران روابط عمومي‌هاي سازمان بپردازيم.

سرپرست اداره کل روابط عمومي سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري با اشاره به تاکيدات «سيد حسن موسوي» معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در خصوص اهميت جايگاه روابط عمومي‌ها بر برنامه‌ريزي صحيح و تبيين سياست‌هاي مناسب در خصوص اطلاع‌رساني و تبليغات از سوي روابط عمومي‌ها تاکيد کرد.

وي خاطر نشان کرد: پاسخگويي مناسب رئيس سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري به رسانه‌ها و مردم مستلزم اطلاع‌رساني دقيق و انتقال صحيح اطلاعات و اخبار از سوي روابط عمومي‌هاي اين سازمان به رئيس سازمان است.
وي با اشاره به جايگاه مهم روابط عمومي‌ها در ادارات و سازمان‌هاي گوناگون اضافه کرد: ‌اگر روابط عمومي را از يک سازمان بگيريم به طور حتم آن سازمان به زمين خواهد خورد.

شريفي ايجاد تغيير در روند روابط عمومي‌هاي سازمان و تبيين برنامه‌ها و سياست‌هاي جديد در حوزه روابط عمومي‌هاي سازمان را از مهمترين برنامه‌هايي خواند که در آينده‌اي نزديک صورت خواهد گرفت.

وي همچنين با تاکيد بر خروج روابط عمومي‌ها از روزمرگي و کارهاي تکراري يادآور شد: يکي از ضرورت‌هاي کار روابط عمومي برنامه‌ريزي مناسب و داشتن جدول زماني صحيح است.

وي خاطر نشان کرد: مديران روابط عمومي بازوهاي مهم اجرايي سازمان به شمار مي‌آيند بنابراين نقش مهمي در پيشبرد اهداف، برنامه‌ها و سياست‌هاي سازمان دارند.

سرپرست اداره کل روابط عمومي سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري با بيان اين که روابط عمومي‌ها بايد نگاه آرماني و کلان داشته باشند ادامه داد: برنامه‌ريزي مدون در حوزه‌هاي فرهنگي، اجتماعي، اطلاع‌رساني و تبليغات بايد از مهمترين برنامه‌هاي مديران و مسوولان روابط عمومي‌هاي سازمان باشد.
/108

انتهای پیام/

کد خبر 1391040633