برگزاري نخستين نشست پياده‌سازي سيستم مديريت کيفيت در مجموعه سعدآباد

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي مجموعه سعدآباد ، مدير مجموعه سعدآباد در اين‌باره گفت : يکي از راهکارهاي ارتقاي سطح کيفي خدمات موزه‌اي ، نظام‌مند کردن فعاليت‌ها، فرآيند‌ها، بهبود و افزايش بهره‌وري و رضايتمندي بازديدکنندگان مجموعه سعدآباد ، استقرار سيستم مديريت کيفيت و استمرار آن است.

«علي عبداله نژاد» افزود: شناسايي و مستند کردن روش‌هاي اجرايي انجام کار ،پياده‌سازي مديريت صحيح فرايندها و قابليت اندازه گيري و ارزيابي عملکرد از طريق بومي سازي استانداردهاي ISO9001:2008 از اهداف اين طرح است که با همدلي و همکاري مسوولان و کارکنان اين مجموعه ميسر خواهد شد.

کارشناس ارزيابي واحد پژوهش سعدآباد نيز در اين خصوص گفت: در دنياي فرارقابتي امروزي، تمامي رويکرد خدمات معطوف به مشتري است. پديده مشتري‌گرايي در کسب و کار امروزي، ناشي از رقابت شديد ميان سازمان‌ها و ارمغان ظهور و پيشرفت تکنولوژي‌هاي نوين است.

«بهاره داديار» اضافه کرد: در اين ميان درک و ارتقاي کيفيت به مفهوم آن‌ چه مطابق خواست مخاطبان است، از اهميت فوق‌العاده‌اي برخوردار بوده و يکي از راههايي است که مي‌تواند به تثبيت و ارتقاي کيفي جايگاه مجموعه فرهنگي تاريخي سعدآباد منجر شود.

گفتني است اين سلسله جلسات توجيهي و آموزشي که با حضور مسوولين واحدها و موزه هاي مجموعه سعدآباد برگزار مي‌شود، به‌ منظور اخذ گواهينامه مديريت کيفيت ISO9001:2008 طراحي و برنامه ريزي شده است .
123/

انتهای پیام/

کد خبر 1391041359