وي در اين جلسه از انجمنهاي صنفي شرکتها و موسسات مسافربري خواست تا نسبت به فروش بليت اينترنتي و استفاده از اينترنت پرسرعت اقدام کنند و بر اطلاعرساني سامانه پيام کوتاه در تمامي پايانههاي مسافربري و دفاتر شرکتهاي حمل و نقل تاکيد کرد تا در طول شبانهروز پاسخگوي سوالات، انتقادات و پيشنهادات مسافران باشند.
در اين جلسه مقرر شد گروهي متشکل از نمايندگان ادارهکل حمل و نقل و پايانههاي استان و ارگانهاي ذيربط از ساعت 8 تا 23 از پايانههاي مسافربري و مجتمعهاي خدماتي رفاهي و بينراهي تا پايان تعطيلات بازديد و نسبت به رفع اشکالات شرکتهاي حمل و نقل مسافربري و نمازخانههاي بينراهي و رستورانهاي داخل پايانههاي مسافربري و مجتمعها اقدام کنند.
همچنين مقرر شد مراکز فوريتهاي پزشکي استان نسبت به افزايش گروههاي سيار خود در محدوده محورهاي پر ترافيک استان در طول ساعت تعيين شده اقدام کنند.
/117
انتهای پیام/