افزايش ارائه خدمات الکترونيک در اداره کل ميراث فرهنگي سمنان

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سمنان، «حميد يزداني» با بيان اين مطلب اظهار داشت: با توجه به فعاليت پايگاه اينترنتي اداره کل ميراث فرهنگي سمنان به آدرس www.mirassemnan.ir ، در حال حاضر، بسياري از خدمات اين اداره کل در قالب فرم‌هاي الکترونيک ارائه مي شود.

وي هدف از ارائه خدمات با بهره‌گيري از فرم‌هاي الکترونيک را افزايش کيفيت خدمات‌دهي سريع و آسان به مراجعان، حذف بوروکراسي اداري و .... عنوان کرد و گفت: بر اين اساس، بسياري از اطلاعات مورد نياز و فرم هاي متقاضيان در حوزه‌هاي مختلف بر روي سايت اين اداره کل قرار گرفته است.

يزداني افزود: هموطنان براي کسب اطلاع از خدمات الکترونيک اين اداره کل مي‌توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي اداره کل و بخش خدمات الکترونيک، از فرم‌هاي متعدد در حوزه هاي گردشگري، صنايع دستي و سرمايه‌گذاري و طرح‌ها استفاده کنند.

وي با بيان اينکه اطلاع يافتن از نظرات مراجعان در رابطه با اين اداره کل يکي از برنامه هاي مستمر در زمينه رفع نواقص و ارتقاي نقاط قوت است، گفت: در اين راستا، فرم پيشنهادات و انتقادات نيز در بخش خدمات الکترونيک ايجاد شده است.

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان يکي از جديدترين خدمات ارائه شده در بخش خدمات الکترونيک اين اداره کل را ايجاد فرم درخواست بازديد از اماکن تاريخي و گردشگري عنوان کرد و افزود: هموطنان در تمام نقاط کشور مي‌توانند با پر کردن اطلاعات مورد نياز اين فرم، بدون ارسال نامه يا نمابر، در اسرع وقت از نتيجه درخواست بازديد خود مطلع شوند.

123/

انتهای پیام/

کد خبر 1391062842