عرضه خدمات گردشگري با روش الکترونيکي در  دفاتر پيشخوان دولت

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي و امور فرهنگي و اجتماعي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خوزستان، «پرويز پورفرخي» در اين باره گفت: به منظور واگذاري امور به بخش خصوصي و بهينه‏سازي خدمت‏رساني به مردم و تحقق دولت الکترونيک، پس از يک سال بررسي، با طي مراحل قانوني و تنظيم موافقت‏نامه‏هايي در سطح ملي و استاني، خدمات حوزه گردشگري به دفاتر پيشخوان دولت واگذار شد که اکنون آموزش تخصصي و فني آن آغاز شده است و مي‌توان آن را گام مهمي در عرضه خدمات ويژه به شهروندان تلقي کرد.

مسوول آمار و فناوري اطلاعات اداره کل ميراث فرهنگي خوزستان نيز توضيح داد: تشکيل پرونده براي ايجاد تاسيسات گردشگري شامل هتل، هتل آپارتمان و سفره‌خانه، تشکيل پرونده براي متقاضيان تسهيلات گردشگري، تشکيل پرونده براي متقاضيان ايجاد منطقه نمونه گردشگري، صدور کارت راهنماي گردشگري، درخواست تمديد کارت راهنماي گردشگري و تمديد پروانه بهره‌برداري دفاتر خدمات مسافرتي، از خدمات دفاتر پيشخوان دولت است.
ب/120

انتهای پیام/

کد خبر 1391062911