وي با اشاره به اينکه اين عوامل در جذب گردشگر بسيار موثر هستند، افزود: صبغهاي که از حوزه تاريخي و فرهنگي به دست ميآيد يک صبغه هويتي است که ميتوان با برندسازي اين آثار فرهنگي در راستاي جذب مخاطب و معرفي مناطق و حوزههاي کمتر معرفي شده و گمنام گام برداشت.
اين مقام مسوول خاطرنشان کرد: بخش اعظم اين برندسازيها و معرفيهاي مناطق فرهنگي و آثار تاريخي به دوش ميراث فرهنگي است.
مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کهگيلويه و بويراحمد يادآور شد: به عنوان مثال تنگ سولک در شهرستان بهمئي که جاذبه تاريخي منحصر به فردي است به دليل معرفي نشدن گمنام مانده در حاليکه با معرفي آن و حتي با توجه به قابليت فوقالعاده اين منطقه، برند کردن آن ميتواند درصد جذب گردشگران منطقه را تا حد قابل توجهي افزايش داد.
122/
انتهای پیام/