بقاي عمر هتل‌ها نيازمند حمايت بيشتر دولت است

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) به نقل از روابط عمومي اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، دبير جامعه هتلداران آذربايجان شرقي با اشاره به افزايش سطح کيفيت خدمات ارائه شده از سوي هتل‌هاي استان طي چند سال اخير، گفت: نرخ ارزان، خدمات عالي و برخورد مناسب کارکنان، سه عامل اصلي رضايت گردشگران از اقامت در هتل‌هاي آذربايجان شرقي هستند.

وي افزود: طي سال‌هاي اخير آذربايجان شرقي کمترين ميزان شکايت از اماکن اقامتي را از سوي گردشگران ورودي به استان در کشور داشته است.

رسول‌زاده با تاکيد بر اين‌که هتل‌هاي استان بر خلاف ساير استان‌ها طي چند سال اخير افزايش محسوس و قابل توجهي در نرخ قيمت‌هاي اقامت نداشته‌اند، افزود: با توجه به آثار مثبت ورود گردشگر به ويژه گردشگر خارجي به استان مانند ارزآوري و ايجاد اشتغال، در حد مقدورات از افزايش نرخ هتل‌ها جلوگيري کرده‌ايم.

وي نظارت بر عملکرد هتل‌ها و اماکن اقامتي استان را از سوي اداره‌کل ميراث‌فرهنگي آذربايجان شرقي و نيز جامعه هتلداران بسيار بالا و سختگيرانه عنوان کرد و گفت: اين نظارت‌ها باعث شده اغلب هتل‌هاي استان خدمات خوب و شايسته‌اي را به مسافران ارائه دهند.

دبير جامعه هتلداران استان افزود: کنترل‌هاي ماهانه‌اي از نظر ضوابط، قيمت، خدمات و برخوردهاي پرسنل و کادر اجرايي هتل‌هاي استان صورت گرفته و با متخلفان برخورد مي‌شود.

رسول‌زاده همچنين برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي مديران و پرسنل هتل‌ها را طي چند سال اخير بسيار خوب ارزيابي کرد و گفت: اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري آذربايجان شرقي با برگزاري دوره‌هاي آموزشي باعث افزايش کيفيت خدمات هتل‌ها به صورت محسوس و قابل توجهي شده است.

رسول‌زاده در پايان با اشاره به برنامه‌هاي هفته گردشگري، ارائه تخفيفات ويژه 30 تا 50 درصدي هتل‌هاي استان را از جمله مهمترين خدمات هتل‌هاي آذربايجان شرقي در اين هفته عنوان کرد.
/117

انتهای پیام/

کد خبر 139107115