راه‌اندازي دفتر نظارت و ارزيابي طرح‌ها در معاونت سرمايه‌گذاري

«امير اميني» در گفت‌و‌گو با ميراث‌آريا(chtn) اظهار داشت: اين دفتر در طراحي، استقرار، تحليل و مستندسازي نظام نظارت و ارزيابي منسجم براي تسهيل و اجرايي کردن سياست‌ها و تحقق اهداف تعيين شده مشارکت دارد.

وي با بيان اين‌که تدوين ضوابط و معيارهاي لازم براي سنجش و ارزيابي پيشرفت طرح‌ها در دستور کار اين دفتر قرار دارد، افزود: بر اساس وظايف تعريف شده، بانک اطلاعاتي از امور نظارتي و گزارش‌هاي ارائه شده ايجاد خواهد شد.

معاون سرمايه‌گذاري و تامين منابع سازمان ميراث‌فرهنگي کشور خاطرنشان کرد: گزارش سالانه از نتايج به‌دست آمده نظارتي شامل تجزيه و تحليل وضعيت طرح‌هاي تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي در سال مورد گزارش و پيش‌بيني وضعيت سال جاري يا سال‌هاي آتي تهيه مي‌شود.

اميني يادآور شد: همچنين نظارت از سوي اين دفتر بر اسناد مناقصه ارزيابي پيمانکاران و کنترل برآورد مقادير پروژه‌هاي اجرايي قبل از انعقاد قرارداد و دريافت برنامه زمان‌بندي از پيمانکاران و نظارت بر اساس شرايط عمومي پيمان و موافق‌نامه در زمان‌هاي پيش‌بيني شده در قراردادهاي في‌مابين با پيمانکاران صورت مي‌گيرد.

وي گفت: از جمله وظايف کلي دفتر نظارت و ارزيابي طرح‌ها مي‌توان به تدوين برنامه‌هاي ميان‌مدت و کوتاه‌مدت توسعه کاربرد سيستم اطلاعات جغرافيايي، انجام بازديد‌هاي محلي، بررسي و کنترل موردي موافقت‌نامه‌ها، اسناد، مدارک و نقشه‌هاي ضميمه آن‌ها و اقدام لازم بر اساس قوانين و مقررات مربوطه، نظارت و پشتيباني بر سيستم اطلاعات طرح‌هاي تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي مبني بر حسن گردش کار آن و بسط به ساير طرح‌هاي سازمان اشاره کرد.
/117

انتهای پیام/

کد خبر 1391071626