دوران کنوني، عصر ايده‌هاي نو و برندآفريني است

دبير کميته علمي سومين سمينار و جشنواره برند در گردشگري در گفت‌و‌گو با ميراث‌آريا(chtn)، اظهار داشت: برند در روزگاران گذشته به صورت غير محسوسي در زندگي انسان‌ها بوده که قدمت آن به 3 هزار مي‌رسد.

کرابي اشعاري از سعدي را مورد اشاره قرار داد و افزود: از حکايت‌هاي گلستان سعدي به اين نکته دست‌ مي‌يابيم که قدمت برند و نام تجاري در ايران کمتر از 700 سال نمي‌باشد.

وي با بيان اين‌که بحث برند گردشگري نيز از دهه 90 مورد توجه ويژه کشورها قرار گرفته است، افزود: امروزه تبليغات براي معرفي آثار طبيعي، تاريخي و فرهنگي با تنوع‌ زياد کافي نيست و نيازمند برند مقاصد گردشگري، برند خدمات و محصولات گردشگري است.

دبير کميته علمي سومين سمينار و جشنواره برند در گردشگري يادآور شد: با توجه به اين‌که برند ترکيبي است از کيفيت، ظرفيت و ذهنيت بنابراين از بي‌هويتي محصولات و خدمات جلوگيري مي‌کند.
/117









انتهای پیام/

کد خبر 1391072240