زاهدي افزود: برگزاري سالانه چندين نمايشگاه بينالمللي داخلي و خارجي فرصتي براي فعالان عرصه گردشگري فراهم آورده است تا با ارائه برنامههاي بازديد از جاذبههاي فرهنگي، تاريخي و طبيعي در کنار برنامههاي تخصصي و بازديد از نمايشگاهها نيز صنعتگران، فعالان و صادرکنندگان داخلي و خارجي را با پتانسيلهاي گردشگري آشنا کنند.
وي خاطرنشان کرد: همايش سالانه نساجي و پوشاک ايران به همت اتحاديه توليدکنندگان و صادرکنندگان نساجي و پوشاک ايران و همکاري شرکت سفرهاي مارکوپولو با حضور بيش از 240 تن از فعالان صنعت نساجي در هتل اسپيناس برگزار و از برترين توليدکنندگان و صادرکنندگان نمونه کشور نيز قدرداني شد.
مديرعامل شرکت سفرهاي مارکوپولو ادامه داد: در حاشيه برگزاري اين همايش نسبت به معرفي تورهاي ايرانگردي براي مقاصد مختلف و همچنين تورهاي نمايشگاهي مرتبط با اين صنعت اقدام شد.
زاهدي تصريح کرد: بدون ترديد توسعه گردشگري نمايشگاهي، تجاري و رويدادي ميتواند ضمن امکان بهرهبرداري از آخرين دستاوردهاي جهاني براي فعالان هر صنعت، تاثير فراواني در رونق گردشگري کشور و شهر محل برگزاري داشته باشد.
وي گفت: ايتما معروف به المپيک نساجي در جهان، هايمتکس و دموتکس از بزرگترين و معتبرترين نمايشگاههاي صنايع نساجي جهان به شمار ميروند.
الف/117
انتهای پیام/