وي تصريح کرد: بر اساس بخشنامه معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري و در راستاي خدمترساني مفيد و مطلوب به مراجعان ستادي و انساني، دستگاههاي اجرايي عهدهدار ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع هستند و موظف هستند واحد هماهنگکنندهاي با عنوان ميز خدمت در ساختمان اداري خود با اعطاي اختيارات لازم ايجاد کنند، به نحوي که مراجعان ضمن استقرار در محل انتظار مناسب و حضور در واحدهاي داخلي دستگاه، خدمت مورد نياز خود را صرفاً از طريق اين ميز دريافت کنند.
عباسي خاطرنشان کرد: در ميز خدمت وظايف مختلفي تعريف شده که شامل ارائه اطلاعات و راهنماييهاي لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط، دريافت مدارک و درخواستهاي مراجعان، انجام امور و درخواستهاي متقاضيان در صورت امکان، در غير اين صورت اعلام تاريخ مراجعه بعدي يا زمان ارائه خدمت نهايي به مراجعان، دريافت نتايج اقدامات انجام شده از واحدهاي ذيربط و اعلام آن به مراجعان و هدايت مراجعان به واحدهاي مرتبط در موارد بسيار ضروري، پس از انجام هماهنگي با واحد اقدامکننده ذيربط است.
وي افزود: با توجه به گستردگي امور در اداره کل ميراث فرهنگي، صنايعدستي و گردشگران استان گلستان، اميد است با ايجاد ميز خدمت و ارائه خدمات مطلوب به مراجعان و راهنماييهاي لازم، رضايتمندي ارباب رجوع بيش از پيش حاصل شود.
الف/108
انتهای پیام/