راه‎اندازي ميز خدمت در ميراث فرهنگي گلستان

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان گلستان، «قربان عباسي» با اعلام اين خبر افزود: در نظام اداري و اجرايي رضايت مردم از خدمات سازمان، از شاخص‎هاي اصلي سنجش کارآمدي و رشد و توسعه است و مولفه‎هايي از قبيل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگي رفتار و برخورد با ارباب‎رجوع و اطلاع‎رساني مناسب عواملي هستند که موجب رضايت‎مندي مراجعان مي‎شود.

وي تصريح کرد: بر اساس بخشنامه معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري و در راستاي خدمت‎رساني مفيد و مطلوب به مراجعان ستادي و انساني، دستگاه‌هاي اجرايي عهده‎دار ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع هستند و موظف هستند واحد هماهنگ‌کننده‌اي با عنوان ميز خدمت در ساختمان اداري خود با اعطاي اختيارات لازم ايجاد کنند، به نحوي که مراجعان ضمن استقرار در محل انتظار مناسب و حضور در واحدهاي داخلي دستگاه، خدمت مورد نياز خود را صرفاً از طريق اين ميز دريافت کنند.

عباسي خاطرنشان کرد: در ميز خدمت وظايف مختلفي تعريف شده که شامل ارائه اطلاعات و راهنمايي‌هاي لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط، دريافت مدارک و درخواست‌هاي مراجعان، انجام امور و درخواست‌هاي متقاضيان در صورت امکان، در غير اين صورت اعلام تاريخ مراجعه بعدي يا زمان ارائه خدمت نهايي به مراجعان، دريافت نتايج اقدامات انجام شده از واحدهاي ذيربط و اعلام آن به مراجعان و هدايت مراجعان به واحدهاي مرتبط در موارد بسيار ضروري، پس از انجام هماهنگي با واحد اقدام‌کننده ذيربط است.

وي افزود: با توجه به گستردگي امور در اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگران استان گلستان، اميد است با ايجاد ميز خدمت و ارائه خدمات مطلوب به مراجعان و راهنمايي‎هاي لازم، رضايت‎مندي ارباب رجوع بيش از پيش حاصل شود.
الف/108

انتهای پیام/

کد خبر 1391101817