وي با اعلام اين خبر افزود: گردشگران و مسافران استفادهکننده از خدمات تاسيسات مذکور ميتوانند با وارد کردن کد واحد و عدد مربوطه، رضايتمندي خود از واحد گردشگري مورد نظر، ميزان رضايت خود را به دبيرخانه ستاد تسهيلات دائمي سفرهاي استان زنجان ارسال کنند.
اجلي تصريح کرد: براي سهولت در انجام نظرسنجي، براي هر يک از واحدهاي خدمات گردشگري، کدهاي اختصاصي تهيه و نصب ميشود.
وي خاطرنشان کرد: سامانه پيام کوتاه مذکور، شکايات و پيشنهادات گردشگران و مسافران را دريافت کرده و در اولين فرصت به شکايات رسيدگي ميشود.
الف/124
انتهای پیام/