راه اندازي  ميز خدمت ارباب رجوع  در اداره کل ميراث فرهنگي فارس

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي اداره کل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري فارس، «فريدون فعالي» با اعلام اين خبر گفت: با توجه به ضرورت خدمات رساني مناسب به مراجعين و سهولت در دريافت خدمات و عدم مراجعه غير حضوري به ساير بخش هاي ساختمان اداري و به منظور رفاه هر چه بيشتر ارباب رجوع و بر اساس دستور العمل اجرايي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور مبني بر ضرورت راه اندازي ميز خدمت در دستگاه هاي اجرايي، اين واحد هم اکنون در طبقه هم کف ساختمان مرکزي اداره کل و ساختمان معاونت صنايع دستي راه اندازي شده است .

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي وگردشگري فارس در تشريح وظايف ميز خدمت و نحوه خدمات رساني آن افزود : ارائه اطلاعات و راهنمايي لازم به مراجعين در ارتباط با امور مربوطه، دريافت مدارک و درخواست هاي مراجعين ، انجام امور و درخواست هاي مراجعين در صورت امکان و در غير اين صورت اعلام تاريخ مراجعه بعدي يا زمان ارائه خدمت نهايي ، دريافت نتايج اقدمات انجام شده از واحدهاي ذيربط و اعلام آن به مراجعين از مهمترين خدمات ميز خدمت است.

وي خاطر نشان کرد: ضمن اينکه هدايت مراجعين به واحد هاي مرتبط در موارد بسيار ضروري پس از انجام هماهنگي با واحد اقدام کننده از جمله وظايفي است که براي ميز خدمت در دستگاه هاي دولتي تعريف شده است که اميد است با راه اندازي اين بخش شاهد رضايت خاطر هر چه بيشتر مراجعين باشيم .
الف/108

انتهای پیام/

کد خبر 1391103024