وي عدم تخصص و تبحر و همچنين برخورد نامناسب با مسافر را از علت هاي کمبود مراجعه مسافران به هتلها و مهمانپذيرها عنوان کرد و گفت: برگزاري اين دوره هاي آموزشي مي تواند موجب جذب مسافر و جلب رضايت مندي آنها شود.
ميمنت آبادي افزود: معاونت گردشگري، اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان با همکاري جامعه هتلداران استان در راستاي آموزش و افزايش توان تخصصي اين نيروها اقدام به برگزاري دوره هاي آموزشي براي متصديان هتل ها کرده و انتظار مي رود هتلداران و صاحبان مراکز اقامتي در خصوص اين امر مهم با معاونت گردشگري همکاري و تعامل لازم را داشته باشند.
وي در ادامه از هتلداران و صاحبان مراکز اقامتي و مهمان پذيرها خواست که به بحث بهداشت و نظافت، برخورد مناسب پرسنل با مسافران، ساماندهي نمازخانه ها و نظافت سرويس هاي بهداشتي توجه لازم را داشته باشند و تاکيد کرد: در صورت مشاهده هر گونه سهل انگاري وعدم توجه به اين مباحث، مراکز خاطي پلمپ خواهند شد.
اين مقام مسوول در اداره کل ميراث فرهنگي استان کردستان يادآور شد: اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کردستان با همکاري ادارات و ارگانها و همچنين بخش هاي خصوصي تمامي تمهيدات لازم براي استقبال از مسافران نوروزي و حتي مسافران ايام تعطيلات تابستان را در نظر گرفته است که اميدواريم مهمانان و گردشگران با خاطره اي خوش استان کردستان را ترک کنند.
/117
انتهای پیام/