وي افزود: رضايتمندي مسافران و ارزيابي سطح خدمات توسط آنان و مشارکت حداکثري آنها براي سفري ايمن و راحت از اهداف مهم سازمان پايانههاي مسافربري است.
شهرکي با اشاره به نمونه سئوالات فرم نظرسنجي اين اداره کل گفت: در اين فرم تمام موارد مد نظر مسافران از جمله عملکرد راننده، حرکت به موقع وسايل نقليه، مطلوبيت خدمات حين سفر، وضعيت وسيله نقليه، توقف براي فريضه نماز، نحوه پذيرايي و توقف براي صرف غذا، نحوه رانندگي، سرعت وسيله نقليه در نظر گرفته شده است.
مديرکل حمل و نقل پايانههاي خراسانرضوي خاطرنشان کرد: سعي کردهايم با توزيع اين فرم نظرسنجي در کنار ديگر اقدامات نوروزي، شايسته ترين خدمت را به زائران نوروزي ارائه دهيم.
وي تصريح کرد: فرمهاي نظر سنجي توسط نيروهاي سازمان مستقر در پايانههاي مسافربري در بين مسافران توزيع ميشود و در هر مرحله از اجراي طرح به منظور ارج نهادن به نظرات مسافران و شرکت آنها در طرح نظرسنجي قرعه کشي انجام و به تعدادي از شرکت کنندگان نيز به قيد قرعه جايزه اهدا ميشود.
شهرکي افزود: در راستاي دريافت نظرات زائران در مورد نحوه و مطلوبيت ارائه خدمات حمل و نقل جادهاي توزيع فرم نظرسنجي مسافران از 29 اسفند ماه 91 در پايانههاي مسافربري خراسانرضوي آغاز شد.
مديرکل حمل و نقل پايانههاي خراسانرضوي گفت: در ايام نوروز نيز به منظور طرح ايمني سفر به سرنشينهاي خودروهاي شخصي که کودکان زير هفت سال دارند، محافظ کمربند ايمني کودک به صورت رايگان اهدا شد.
/108
انتهای پیام/