پايتخت معنوي نيازمند رديف بودجه مستقل براي ارائه تسهيلات به زائران است

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي، «سيد هاشم بني‌هاشمي» در حاشيه بازديد از ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي اظهار کرد: مشهد به عنوان پايتخت معنوي کشور نيازمند نگاه ويژه در مسير ارائه خدمات و تسهيلات به زائران است.

وي افزود: کارنامه کاري ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي نشان مي‌دهد تلاش براي ايجاد انسجام ميان دستگاه‌هاي مختلف در مسير ارائه خدمات و تسهيلات به زائران صورت گرفته است.

بني هاشمي با بيان اينکه کاهش شکايات رسيده به ستاد در قياس با سنوات گذشته نقطه اميد افزايش کيفي خدمات به زائران است، خاطرنشان کرد: بايد به مشکلات و نيازهاي زائران در ابعاد مختلف پاسخ داده شود.

وي تصريح کرد: توجه به اسکان، بهداشت، قوانين راهنمايي و رانندگي در مسير جاده‌ها، حمل و نقل و خدمات فرهنگي از ابعاد مهم ارائه خدمات به زائران است.

نماينده مردم مشهد و کلات در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اينکه در حوزه خدمات به زائران بايد تمامي دستگاه‌هاي ذي‌ربط پاي کار بيايند، گفت: يکي از مواردي که نسبت به کيفي سازي خدمات و تسهيلات به زائران مغفول مانده، آموزش به رانندگان وسايل نقليه سبک و تاکسيرانان است.

عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: مشهد از حيث زيارت وجهه ملي و بين المللي دارد و اين مساله در حالي است که حمايتي در سطح ملي از اين شهر صورت نگرفته است.

/117

انتهای پیام/

کد خبر 1392011210