وي افزود: يکي از ويژگيهاي ممتاز اين ستاد وجود تعامل و انسجام کاري در خدمت به زائران و گردشگران است.
پژمانفر با بيان اينکه در ستاد تسهيلات زائران خراسان رضوي شاهد حضور اعتقادي و وجود باورمندي در ميان اعضاي ستاد هستيم، خاطرنشان کرد: يکي از اتفاقات مبارک در ستاد تسهيلات زائران خراسانرضوي، خدمت به زائران به قصد قرب الهي است.
رئيس مجمع نمايندگان خراسانرضوي با تاکيد بر اينکه ستاد تسهيلات زائران خراسانرضوي بايد جديتر، عملياتيتر و موثرتر حرکت کند، گفت: با وجود ارتقا کيفي خدمات به زائران، بايد اتخاذ تصميات و عملکردها روند رو به بهبود داشته باشد زيرا ظرفيت مشهد بيشتر از فعاليتهاي کنوني است.
پژمانفر با بيان اينکه ساماندهي زائران بايد از مبادي ورودي شهرها آغاز شود، يادآور شد: در قالب برنامههاي نظاممند از ابتداي ورود زئران تا خاتمه سفر بايد آنان را همراهي کرد.
ن
ماينده مردم مشهد و کلات در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: دستگاهها در عرصه خدمت رساني به زائران حضور حداقلي نداشته باشند و تمام آنها براي ارائه بهتر خدمات تلاش کنند.
وي با اشاره به کاهش چشمگير شکايات زائران در نوروز 92 در قياس با سنوات گذشته، گفت: نبايد به اين موفقيت بسنده کرد و در مسير ارتقا کيفي خدمت رساني به زائر تلاش مضاعف شود.
پژمانفر تصريح کرد: براي ارائه خدمات، سرويس دهي و حضور حداکثري زائران داخلي و خارجي بايد بر اساس نيازهاي آنها برنامهريزي کرد و حاکميت براي حضور حداکثري زائران تلاش و اهتمام جدي داشته باشد.
/117
انتهای پیام/