رئیس و اعضاء ستاد اقامه نماز سازمان میراث فرهنگی منصوب شدند

معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور حکمی رئیس، دبیر و اعضاء ستاد اقامه نماز این سازمان را منصوب کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری محمد علی نجفی بر اساس این حکم، سمیع الله مکارم حسینی را به عنوان رئیس، حجت الاسلام و المسلمین ایمان عبدالهیان را به عنوان دبیرو محمد جواد عباباف، علیرضا تابش، امین عارف نیا و سرهنگ پاسدار حسن اکبری را به عنوان اعضاء این ستاد منصوب کرد.
در حکم معاون رئیس جمهور برای رئیس، دبیر و اعضاء ستاد اقامه نماز این سازمان آمده است:
\" به منظور برگزاری جلسات شورای اقامه نماز واجرای برنامه ها و فعالیت های مربوط به توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به استناد تبصره ماده 2 آئین نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز(اصلاحیه تصویب نامه هیات محترم وزیران به شماره 51540/ت 24713 مورخ 2/11/81) نظر به تعهد، سوابق علمی، اجرایی و پژوهشی و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس، دبیرو عضو ستاد اقامه نماز سازمان میراث فرهنگی منصوب می شوید.
بدیهی است مجموعه فرمایشات و پیام های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص اقامه نماز و آئین نامه مصوب هیات محترم دولت و دستورالعمل های ستاد اقامه نماز درباره برپایی نماز که ملهم از آموزه های وحیانی است راهگشای مسیرتان خواهد بود.
توفیق شمارا از خداوند متعال خواستارم.\"

انتهای پیام/

کد خبر 139210241