به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان البرز ابوالفضل عبیدی مدیر کل اداره میراث فرهنگی استان البرز در روز دوشنبه طی شرکت در جلسه ستاد هماهنگی افزود : این ستاد با توجه به مصوبه هیات وزیران درزمینه هماهنگی های سفر و ارایه خدمات بهتر سفر به هموطنان تشکیل شده است.
وی افزود: برنامه ریزی، ساماندهی، هماهنگی و بهره گیری از توان و امکانات سازمان ها و نهادهای عضو ستاد بویژه در ایام تعطیلات، ترویج فرهنگ سفر و برنامه ریزی برای توزیع سفر به مناطق کمتر شناخته شده و مقاصد جدید گردشگری از جمله وظایف تعریف شده برای این ستاد است.
عبیدی بیان کرد: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر دراستان البرز متشکل از استانداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، واحدهای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،آموزش و پرورش، دادگستری، راه و شهرسازی و تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی ، شهردارکرج و جمعیت هلال احمر با شرح وظایف مشخص در چارچوب قوانین مربوط تشکیل شده است.
وی یادآور شد: پیش از این، ستاد هماهنگی خدمات سفر با نام ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی فعالیت می کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان البرز اظهارکرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر نیز در شهرستانها با مسوولیت فرمانداران و عضویت مدیران دستگاه های اجرای شهرستان تشکیل می شود.
استان البرز درمسیر مواصلاتی 14 استان غربی و شمالی کشور قرار دارد و هرسال در تعطیلات نوروز هزاران مسافر در این استان تردد می کنند.
انتهای پیام/