به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام، در ابتدای این نشست مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام که دبیری جلسه را برعهده داشت ضمن تقدیر و تشکر از کلیه اعضاء ستاد به تشریح وظایف هر کدام از دستگاههای عضو با توجه به دستورالعمل اجرایی هیأت وزیران پرداخت.
\"عبدالمالک شنبه زاده\" گفت: با اشاره به اهمیت هماهنگی و برنامه ریزی بین اعضاء ستاد اقداماتی جهت اجرای مناسب برنامه های متناسب با این ایام صورت گرفته است.
وی افزود: برنامه ریزی، ساماندهی، هماهنگی و بهره گیری از توان و امکانات سازمان ها و نهادهای عضو ستاد بویژه در ایام تعطیلات، ترویج فرهنگ سفر و برنامه ریزی برای توزیع سفر به مناطق کمتر شناخته شده و مقاصد جدید گردشگری از جمله وظایف تعریف شده برای این ستاد است.
شنبه زاده بیان کرد: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر دراستان ایلام متشکل از استانداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دانشگاه علوم پزشکی، ،آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی ، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی ، جمعیت هلال احمر و ... با شرح وظایف مشخص در چارچوب قوانین مربوط تشکیل شده است.
وی یادآور شد: پیش از این، ستاد هماهنگی خدمات سفر با نام ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی فعالیت می کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان ایلام اظهارکرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر نیز در شهرستانها با مسوولیت فرمانداران و عضویت مدیران دستگاه های اجرای شهرستان تشکیل می شود.
انتهای پیام/